Bonusvanhemmuus- Chat 26.8. klo20-21:30
Elätkö bonusvanhempana uusperheessä? Voit olla itse biologinen vanhempi tai haaveilla biologisesta lapsesta. Voit olla lapseton joko omasta tahdostasi tai tahtomattasi. Toisten uusperheessä elävien kokemukset ja ajatusten jakaminen bonusvanhemmuudesta voivat olla joskus ensiarvoisen tärkeitä ja tuoda voimia jaksaa uusperheen hektisessä arjessa.
Chatissa keskustellaan anonyymisti uusperhe-elämän herättämistä tunteista, jaetaan kokemuksia ja ratkaisumalleja uusperheessä elävien chatohjaajien ohjauksessa. Chatit järjestetään HyväKysymys-alustalla. Chatteihin voit osallistua täysin anonyymisti nimimerkillä.
Tervetuloa jakamaan niin uusperheellisyyden haastavia tunteita kuin pieniä onnistumisia <3
Syksyn Chatit
26.8. klo 20-21:30 LINKKI CHATTIIN
30.9. klo 20-21:30
28.10. klo 20-21:30
25.11. klo 20-21:30
Chatit järjestetään Väestöliiton HyväKysymys- alustalla ja niihin osallistuminen on maksutonta ja anonyymiä

